Regulamin/Cennik

Ciekawostka z dnia 10.07.2019r. 

Bardzo miło pozdrawiam turystę, który dziś pouczał (subtelnie) Naszego mieszkańca Miasta Kołobrzeg. 
👴🏻 Proszę mi powiedzieć co to ma być ze jakoś czas temu płaciłem 0,70gr za bilet a teraz muszę 2 zł? Jak w tym mieście traktuje się ludzi? Mieszkańców ? Pasażerów ?!!!  Nawet adnotacji, informacji nie ma dla pasażera! Powinna być informacja o zmianach a nie Wy sobie i My sobie! Dzicz w tym mieście się wyprawia!!!! 

Podchodzi do niego Pan (turysta🧔🏻) i pokazuje mu kolorowy nadruk z informacja o cenach, ulgach regulamin Komunikacji Miejskiej zaktualizowany w dniu.......  
🧔🏻 Tu jest informacja! 
👴🏻 A kto to da radę przeczytać?! Chyba tylko młodzi?! 

🤔Moja myśl jest taka, ze jak by nie powiesił, napisał, uzasadnił to i tak będzie źle😜
- Miasto w końcu ma bezpłatne przejazdy dla mieszkańców
 (szkoda, ze nie dla wszystkich 😜-uśmiech 🧔🏻do Mnie) 

W razie jakich kolwiek pytań można wejść na stronę  http://www.km.kolobrzeg.pl/  Bądź podejść do Biura Obsługi Klienta, który znajduje się na ulicy Grochowskiej i Jagiellońskiej.


https://drive.google.com/uc?export=view&id=160chPC6HX2CxGS62EGJmRPUvVNwCyG0Y

Komentarze

  1. Siema. Trafiłem tutaj dzięki temu, że odkryłem pewną możliwość w swoim blogerskim profilu no i przeglądam tych, którzy mają napisane: zawód kierowca. Serdecznie pozdrawiam koleżankę w fachu. Blog dodaję do czytnika i zobaczymy czy mi sie spodobają posty ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga